torsdag 8. mai 2014

Fluoro Pink Filofax Haul!

filofax

Det er min glede å presentere min nye Filofax! Jeg er så ubeskrivelig glad for å endelig ha denne i livet mitt, og nå skal det organiseres for alle pengene. Filofax er kanskje litt obskurt for mange, og det var egentlig ikke noe jeg ønsket meg før jeg så alle måtene folk brukte de til å organisere med. Før trodde jeg at det bare handlet om å skrive ned avtaler, men det er så mye mer. Det handler om å holde orden på livet, og det er jo helt greit at det er søtt å se på også. Jeg tviler på at noen er veldig sjokkert over at min er neonrosa. Jeg har hørt at disse har begynt å bli vanskelige å få tak på, men denne fargen er fortsatt i salg på John Lewis som sender til Norge.

Jeg lager gledelig en såkalt ‘setup’ video, der jeg viser hvordan jeg pynter den, organiserer med den og ja, rett og slett hvordan den ser ut inni. Jeg syns det er kjempegøy å se lignende videoer, og så utallige mens jeg ventet på å få min egen Filofax. Husk selvfølgelig også å se videoen i 1080p, og å abonnere på kanalen min.

English: I’m so excited to finally introduce you guys to my new Filofax! I’m so happy to finally have this in my life, after months of longing, and the organising can commence. The colour is called ‘Fluoro Pink’, and the size is A5. Filofax may seem like a very obscure thing to some, and think it’s something people ditched in the early 2000s and I thought so too until I saw all the amazing ways people use them to simplfy their lives. I used to think they were all about keeping appintments, but I know now it’s about keeping your life in order, and so much more. Doesn’t hurt that it’s super cute, right? It comes as no surprise that mine is neon pink, but I’ve heard that these are becoming hard to come by. They still have it at John Lewis though, and they ship to Europe. I’ll gladly do a ‘setup’ video if anyone is interested, I’ve been watching tons of them while waiting for mine, and they’re super fun to watch. Remember to watch this in 1080p, and to subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...