mandag 19. mai 2014

Get Ready With Me – 17. Mai

grwm

Nå er det kjempelenge siden en ordentlig sminkevideo, så jeg filmet en GRWM-video på lørdag. Ikke så ofte jeg lager grwm/tutorials, fordi det virker ikke som om dere liker mine tutorials så godt, men jeg tar sjangsen på en grwm likevel. All produktvideo finner du lenger nede i innlegget. Gi meg gjerne en thumbs up, og husk å abonnere!

Products used in this video:

L'Oreal EverSleek Smoothing Mist Heat Protectant
Wigo paddle brush
Philips straightening iron
Kerastase Reflection Chroma Riche Luminous Softening Essence

Benefit POREfessional primer
NARS Radiant Creamy Concealer + Sigma P86
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
YSL Youth Liberator foundation in B10
MAC Blanc Type e/s + MAC 227
Benefit PowderFlage + MAC 224
Guerlain Les Violettes compact + MAC 109
Hourglass Dim Light Ambient powder + Real Techniques blush brush
Hourglass Incandescent Light Ambient powder (palette exclusice) + MAC 227
NARS Laguna bronzer + MAC 109
NARS Orgasm blush + MAC 109
MAC All That Glitters e/s + Sigma E25
MAC Wedge e/s + Face Stockholm #39 & Face Stockholm #12L
MAC Crystal Avalanche e/s + MAC 219
MAC Folie e/s + MAC 226
MAC Fix+
Bobbi Brown Long Wear Gel Eyeliner in Black Ink + MAC 210
Shu Uemura eyelash curler
Guerlain Cils D'Enfer (Maxi Lash) mascara
MAC Stubborn Brown eyeliner
Chanel Blanc eyeliner
MAC Angel lipstick
Chanel 131 Mica lipgloss + Real Techniques retractable lip brush

Chanel Fire nail polish

Bunad from Jelsa, Rogaland

English: It’s been a while since I did a real make-up video, so I filmed this little one on Saturday. It’s not very often I make tutorials or get ready with me-videos, because you guys don’t seem to love them. But I wanted to give it another shot! All product information above, and remember to subscribe to my channel. Oh, and don’t be afraid to let me know what you like or dislike about this video.

2 kommentarer:

  1. Jeg kan bare snakke for meg selv da, men jeg liker det mye bedre når du snakker på norsk :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilbakemeldingen Silje. Grunnen til at jeg snakker engelsk i videoene er jo for å nå ut til et bredere publikum, men jeg skal tenke på å kanskje lage et par norske videoer inni mellom også.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...