fredag 9. mai 2014

MAC Alluring Aquatic

macalluring

Plutselig var det på tide med sommerkolleksjoner (kanskje litt i det tidligste laget, som vanlig), og MAC er først ut. Alluring Aquatic kom i butikk og på nett i går, og jeg var faktisk førstemann til å handle i Bergen. Jeg gikk egentlig for å kikke på Sea Me, Hear Me, men denne hadde ikke butikkene fått inn. Jeg vet ikke om de har fått den inn i dag, men nå er den uansett i nettbutikken til Kicks. Jeg endte altså opp med bronzeren Golden (som egentlig er permanent), og øyeskyggen Fathoms Deep. Sjekk ut videoen for å se hvilke produkter jeg anbefaler å sjekke ut, og hvilke det er like greit å hoppe over. Kolleksjonen kommer nok til å selge ut veldig fort (spesielt i butikk), men det ser ut som om det meste er på lager i nettbutikken.

English: All of a sudden it was time for summer collections, and MACs is already out in Norway (as of May 8th). Alluring Aquatics is it’s name, and it has the most beautiful packaging I’ve ever seen. I only ended up with the bronzer Golden (which I discovered is a permanent product), and the Extra Dimension eyeshadow Fathoms Deep. It launches in the US next week (only 15th and in store 22nd according to Temptalia), so before you get shopping ready, check out my video and hear all of my recommendations, as well as the products you can easily skip. This is going to sell out quickly, so get ready!

2 kommentarer:

  1. Hvilken blush har du på deg her? Den ser superfin ut!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er Final Cut fra NARS, en av mine favoritter. Hvis du går inn på YouTube og ser videoen der, så skriver jeg alltid hva jeg har på meg av sminke i infoboksen.

      Slett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...