fredag 23. mai 2014

Maybelline Baby Lips i Norge

IMG_1719

Se hva jeg fant på H&M forrige uke! Jeg vet at det er veldig mange som har ventet lenge på dette, og ventetiden er endelig over! Noen longtime readers husker kanskje at jeg skrev et lite innlegg om de da de var helt nye i USA, men jeg hadde aldri trodd at det skulle ta over to år før de kom til Norge. Nå har de jo fått mange flere i USA, og hvem vet, kanskje jeg kommer hjem med noen ekstra? Men for nå kan du kjøpe seks forskjellige Baby Lips til 39kr per stykk, der de selger Maybelline. De er jo så søte, og så syns jeg det ble en god pris (drugstore har jo en tendens til å bli ekstremt overpriset i Norge). Jeg vil ikke si at de er verdens beste leppepomader akkurat (jeg har jo ekstremt tørre lepper), men jeg tror mange kommer til å elske disse.

IMG_1720

English: This won’t be as exciting for my American or British readers, but Maybelline’s super popular Baby Lips just went on sale in Norway. I wrote a little review on them when they were new, and I never would have thought it would take over two years before they came to us. They’re so cute though, and I think they will be a fan favorite amongst Norwegians as well, even though I’m not their biggest fan with my crazy dry lips.

1 kommentar:

  1. På tide ja!
    Jeg kommer til å kjøpe flere av disse. Noen favoritter?

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...