mandag 26. mai 2014

Spring/Summer Foundation Routine

foundationroutine

Det virker som om jeg alltid er litt treig me då få ut videoene hver mandag. Jeg fikk filmet i går kveld, så nå kan dere lære ALT om foundation og ansiktssminkerutinen min. Dere vet jo at jeg ikke bruker så mye sminke hver dag, men dette er basen jeg starter med hver gang jeg skal filme, skal ut på byen, ut å spise eller noe annet litt spesielt. Dette virker kanskje som ekstremt mye sminke for mange av dere, men sånn er altså livet til en beauty blogger, og jeg elsker det! Jeg håper dette kan falle i smak, og kanskje dere lærer noe også? Husk å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min.

Products Used:

Benefit POREfessional primer
NARS Radiant Creamy Concealer
Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
YSL Youth Liberator foundation in B10
MAC Blanc Type e/s
Benefit PowderFlage
Chanel Les Beiges in 20
Hourglass Dim Light Ambient powder
Hourglass Incandescent Light Ambient powder (palette exclusive)
NARS Laguna bronzer
NARS Orgasm blush
MAC Fix+

English: It’s seems I’m always a bit late when it comes to posting on Mondays, but I guess that’s just what Mondays do to you. I had a little filming session last night before the sun set, so now I’m ready to tell you guys all about my base make-up routine. Of course I don’t wear a full face of make-up every day, but this is the base you see in every video, and I wear every time I go out and do something a little bit special. It may seem like a crap ton of products, but alas, it’s the life of a beauty blogger. I hope it can tickle your fancy, so watch it in 1080p and remember to subscribe.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...