torsdag 15. mai 2014

What’s in my baby bag? Toddler travel

travelbag

Nå prøver jeg meg på en liten mammavideo. Det å være mamma er jo den største delen av livet mitt, men det kommer ikke alltid like godt frem her på bloggen, siden det tross alt er en skjønnhetsblogg. Men jeg liker jo å mix it up! Som tidligere nevnt besøkte jeg og Edward mamma i helgen, og da ble det tur med Kystbussen. Jeg tok bare stellevesken ombord, og det holdt for oss. Stellevesken er fra Skip Hop og heter Dash, og vi kjøpte den på Barnas Hus før vi fikk Edward. Den kommer i mange fine farger og med mønster. Du finner den på de fleste norske nettbutikker som selger babyutstyr også. Husk å se i 1080p, og å abonnere på kanalen min!

English: I’m trying out this whole mommy video thing. After all, being a mom is the biggest part of my life, but it’s not something that usually comes across on my blog. But I do like to mix it up, and I’m sharing the knowledge. As I wrote a few days ago, Edward and I went to visit my mom this past weekend. His diaper bag was all I brought onboard the bus, and it was enough for us. Our bag is from Skip Hop, and is called Dash. Outside of Norway you can probably find it just about anywhere you buy baby stuff. Remember to watch it in 1080p, and to subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...