mandag 9. juni 2014

A Summer Wedding in Oslo ❤ vlog June 7th 2014

weddingvlog2

Som jeg såvidt nevnte i forrige innlegg så reiste vi til Oslo i helgen for å gå i bryllup. En av mine aller beste (og min aller eldste) venninne Anna skulle gifte seg med sin Marius, og jeg hadde æren av å være forlover. Edward og jeg fløy til Oslo på fredag morgen for å bli med de på tinghuset, og så møtte vi Sam i Sandefjord etterpå siden vi skulle bo hos foreldrene hans. Jeg kan trygt si at, selv om det var utrolig koselig å bli med på vielsen deres, så var det en av de mest slitsomme dagene i mitt liv. Det å reise alene med en aktiv liten gutt er jo slitsomt i seg selv, og legg på uhøflige folk, lange køer, masse svette og en busstur til Sandefjord som ble dobbelt så lang som planlagt pga. pinsetrafikken, så har du 1. stk. jævlig dag. For å gjøre vondt verre gikk telefonen min i bakken og tok kvelden. Det er derfor jeg ikke har oppdatert Instagram eller Twitter i løpet av helgen, men jeg skal få kjøpt ny telefon i morgen før vi reiser.

Men tilbake til bryllupet. Jeg vlogget litt i løpet av dagen, så det er bare å sjekke ut videoen under. Det var jo mye arbeid å være forlover da, så jeg fikk ikke filmet så alt for mye. Jeg hadde lyst å filme mens jeg sminket Anna, men jeg tror heller jeg skal lage en tutorial, siden det ikke er så mange brudetutorials der ute for asiatiske jenter. Det første bildet under klippet jeg til så dere kan få et inntrykk av sminken. Selv om vi hadde hende fulle hele dagen, og ikke fikk i oss så mye mat som vi burde, var det en utrolig flott dag. Jeg storkoste meg fra ende til annen, og bryllupet var av typen drømmebryllup. Jeg må si at det var mer stress å være forlover enn å være brud, men det var en glede å få lov å følge venninna mi hele dagen og å kunne gjøre alt for henne så hun skulle få den dagen hun drømte om. Festen tok plass på Ekebergsrestauranten, og de ansatte der hadde virkelig gått all out for å gjøre dagen deres perfekt, for ikke å snakke om at maten var helt fantastisk.

IMG_1823

IMG_1844

IMG_1857

IMG_1861

English: As i mentioned in my previous post I travelled to Oslo this weekend to attend the wedding of one of my oldest and dearest friends, Anna, marry her Marius. Eddie and I travelled directly to Oslo on Friday and attended their civil ceremony, before taking the bus (in crazy traffic) to Sandefjord and met up with Sam at his parents house. I filmed a bit for this vlog durng Saturday, when I was both maid of honor and the brides make-up artist. There wasn’t really alot of time to film, so I might film an asian bridal tutorial this summer, so you can check out her make-up. The wedding was absolutely beautiful, and such a dream. We had an awesome time all through the day, even though it was a ton of work being maid of honor! The party was held at Ekebergsrestauranten in Oslo, which was basically a perfect venue. The staff was so attentive to both couple and guests, not to mention that the food was amazing.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...