mandag 23. juni 2014

Bath & Body Works haul!

BBWhaul_

Det høres kanskje veldig rart ut, men å gå på Bath & Body Works var noe av det jeg gledet meg mest til med USA. Dere vet jo godt hva jeg føler om dusjsåpe, så dere kan jo gjette hvor mange ganger jeg har siklet på nettsidene til BBW. Men når det kommer til både væske og duftlys, så er jo vekt et viktig tema. Hadde vi giddet å betale for flere kolli (BA tar 100 dollar per ekstra koffert!), så hadde det nok blitt rimelig mye mer, for å si det sånn. Jeg angrer på at jeg bare kjøpte én dusjsåpe i fullstørrelse. Hva tenkte jeg på? Gjort er gjort, men det er surt likevel! Alt i alt var det jo en ganske god fangst likevel, og jeg er rimelig fornøyd med å ha fått med meg tre, store duftlys. For dere norske som leser dette innlegget er det selvfølgelig litt kjipt at BBW ikke sender til Norge, men hvis du blir helt desperat kan du huske at det finnes selskap som driver med videresending av pakker fra USA. Det er lovlig altså, men frowned upon. Men for det første kan dere altså sjekke ut hva jeg dro med meg fra Las Vegas, hvis dere liker den kan dere godt gi den en thumbs up. Husk også å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min. Se opp for Victoria’s Secret haul i morgen, og gigantisk beauty haul på torsdag!

DSC_3749

DSC_3757

English: It may sound silly, but going to Bath & Body Works was one of the things I was most excited about when going to the US. You all know what I feel about body wash, and I’ve been trolling the site countless time this year drooling over all their cute stuff. But as always with travel, weight is an issue, and candles and liquids aren’t exactly light. We only had one checked in suitcase each, if not I would of course have gotten tons more! I actually regret only buying one full sized body wash. What was I thinking? What’s done is done, but I’m not over it yet. All in all I do feel really good about my haul though, and I’m happy I could take home three big candles. For any non-US readers it can probably feel a bit sour knowing that BBW don’t ship to us, but if you’re super desperate, there are always ways to have packages shipped from the US. It is legal, but frowned upon. But first of all, check out everything I got in Las Vegas, and you could give it a thumbs up if you like it. Be sure you watch it in 1080p, and remember to subscribe to my channel. Look our for my Victoria’s Secret SAS haul tomorrow, and for my gigantic beauty haul later this week.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...