mandag 2. juni 2014

Fake Tan 101

faketan101

Jeg beklager at dagens video kom så sent folkens. Det er jo bare såvidt jeg kan si at den ble publisert på mandag som den skulle, men jeg klarte det akkurat! Jeg ble så misfornøyd med de første opptakene, så jeg valgte å filme alt på nytt i dag, og det tar jo sin tid. Nok om det. I dag handler det bare om å være brun og deilig, uten UV-stråling. Jeg kommer aldri til å ligge å sole meg brun i sola eller på solarium, ikke bare fordi jeg aldri blir brun på den måten, men fordi jeg ikke vil risikere å få rynker og kreft. Så i denne videoen har jeg samlet all informasjonen dere trenger om å bli brun med fake tan og en liten demo. Jeg har delt den inn i tre deler, forberedelse, påføring og etterarbeid. I videoen bruker jeg min nye favoritt, Xen-Tan Weekly Self-Tan Dark Lotion, en vott fra Xen-Tan og Dove Summer Glow i Medium/Dark. Sistnevnte finnes bare i mørk i Norge, og du kan kjøpe den på Vita/H&M og større matbutikker og Xen-Tan kjøper jeg alltid på FeelUnique.

Jeg håper denne faller i smak, og jeg minner dere på å alltid bruke solkrem når du er ute i sommersola! Husk å se denne i 1080p, og å abonnere på kanalen min.

English: I can barely say I got todays video live on Monday, but I did it! I decided to reshoot the entire thing because I wasn’t happy with how it originally turned out, so I spent the day making it. Enough about that, today it is all about sunless tanning. This video contains everything you need to know, even a little application demo. I made it into three parts, preparation, application and maintenance. Being tan is hard work y’all! I used my new favorite in this video the Xen-Tan Weekly Self-Tan Dark Lotion and their mitt, as well as the Dove Summer Glow in medium/dark which you can basically buy anywhere. I hope this can be informative, but I also have to remind you to always wear sunscreen in the sun! Remember to watch this in 1080p, and to subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...