onsdag 11. juni 2014

Framme i Las Vegas!

Jeg innser at det er morgen i Norge nå, men vi sitter i Vegas og har ikke fått lagt oss engang. Vi ligger ni timer bak Norge, så det betyr at det virkelig er leggetid nå. Jeg kan rapportere at det er grusomt varmt her (rundt 40 grader), at det er sykt mange rare og tacky folk, og at alt er enda større enn jeg husket. Utenom det har vi ikke opplevd så mye, så jeg får heller oppdatere dere senere. I morgen er den store shoppedagen, og det gleder jeg meg til! Jeg vlogger også, bare så det er sagt, så følg meg på kanalen min (men la det gå noen dager før dere blir utålmodige da).

Legger ved et lite bilde av halve utsikten vår. Vi sitter i 25. etasje av Augustus Tower på Cesars Palace, og det er rimelig nice. Vi fikke ikke beste utsikten da, men men!

IMG_1935

English: I realize it’s actually morning in Europe now, but I still haven’t gone to bed. We’re nine hours behind Norway, and you can easily say I need some sleep right about now. I can report that it’s extremly hot in Vegas (around 40c/100f), there are tons of freaks here, and that everything is bigger then I remembered. That’s it for today really, since we haven’t been here all too long. Tomorrow is our big shopping day, and I’m pretty excited about that. I’m also vlogging while I’m here, so be sure to watch out for videos on my channel later this week. But give it a few days so that I have time to edit. The picture is taken from our window, and it’s part of our mediocre strip view. We’re on the 25th floor of the Augustus Tower at Caesars Palace, and although the view isn’t all that, the room is great.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...