torsdag 26. juni 2014

Gigantic Vegas Beauty Haul!

vegashaul__

Nå er den klar, the big one. Hoved-haulet fra Las Vegas, og denne alt for lange videoen (herregud, 27 minutter?) inneholder absolutt alt jeg kjøpte av skjønnhetsprodukter, fra alles favoritt; sminke, til hud og hårpleie. Videoen inneholder shopping fra tax free på Heathrow T5, Saks, Chanel, drugstore (fra Target, CVS og Walgreens) og Sephora. Når jeg tenker på hvor lang denne videoen ble føler jeg at jeg har shoppet alt for mye, men samtidig var det veldig mye jeg hadde lyst på som jeg ikke kjøpte. Jeg er egentlig glad det ikke ble så mye mer, for når det blir så mye på en gang kan det blir vanskelig å glede seg over alt. Heldigvis har jeg brukt nesten alt allerede, og er veldig fornøyd med mesteparten. Noen av disse dukker utvilsomt opp i fremtidige favorittvideoer, men hvis det er noen spesielle ting du har veldig lyst å se review av, så er det bare å gi en liten lyd. Nå håper jeg at dere sitter godt, og er klar for en lang video full av spennende saker og ting. Mange av disse tingene er det ikke mulig å få kjøpt i Norge, men nå som Sephora sender til Norge er det aller meste lett tilgjengelig for oss nordmenn likevel. Produktene som kan kjøpes i Norge eller sendes til Norge er linket i listen under. Håper dere koser dere, og husk å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min. Har du lyst å se mine to første hauls fra Las Vegas kan du sjekke ut mitt Bath & Body Works haul og mitt Victoria’s Secret haul også.

Products Mentioned:

Bobbi Brown Long Wear Gel Liner in Black
Creme de la Mer
MAC 266 brush
Chanel Protective Base Coat (selges i butikker som fører Chanel)
Kiehls Creme de Corps
La Prairie Purifying Cream Cleanser
Jo Malone Peony & Blush Suede cologne

Cle de Peau concealer in Ivory
Chanel Soleil Tan de Chanel Bronzing Makeup Base

Tressemme Tres Two hairspray
Pantene Pro-V Curl Defining Mousse
It's a 10 Miracle Leave-in Keratin Plus spray
L'Oreal Voluminous Original mascara in black (selges overalt)
L'Oreal Double Extend mascara in black (selges overalt)
Baby Lips Dr. Rescue lip balm in Berry Soft
DUO eyelash glue
Tide stain remover pens
Ardell 120 demi lashes (selges på Lindex)
Ardell Ariel lash set (Walgreens exclusive)

Ole Henriksen Walnut Complexion Scrub
Bumble & Bumble Thickening Dry Spun Finish (selges i salonger)
Bumble & Bumble Pret-a-Powder dry shampoo (selges i salonger)
NARS lipgloss in Turkish Delight
Fresh Sugar lip scrub
NARS Pro Prime lip primer
NARS Radiant Creamy Concealer in Chantilly
NARS bronzer in Laguna
Lavanila Pure Vanilla mini-deodorant
Hourglass lipgloss in Canvas
Bite Beauty lipstick in Fig
BeautyBlender cleanser
Balenciaga Florabotanica rollerball (linken er til vanlig størrelse)
Dior Creme de Rose lip balm
Sephora nail buffer
St. Tropez tanning mitt

English: The big one is finally here. This is my main Vegas haul and this eternal video (how did it become 27 minutes?) shows every single beauty item I bought on my honeymoon. It contains shopping from the duty free at Heathrow T5, Saks, Chanel, Sephora and drugstore items (from Target, CVS and Walgreens). When I think of the length of this video I feel I may have shopped a bit too much, but there are still tons of items that I really wanted, but passed up. In all honestly I’m glad I didn’t shop more, because when you have amounts of new products it’s easy to forget some and more or less lose them in your stash. It has happened to me so many times before. The struggle is real. But I’m happy to report that I’ve used almost everything already, and I’m very pleased with most of it. I’m positive alot of what you see in this video will end up in future favorites videos, but if there are any particular products you want to see reviews of or anything like that, don’t hesitate to let me know. I hope you are sitting comfortable right now, because it’s gonna be a while. I’ve left a link in the blog post as well as in the infobar on YouTube. The links that you find here on the blog are for Norwegian stores and stores that ship to Norway only. If you want to see US links, head over the YT and watch the video there, all the links will be there. Some links are to Sephora.com though, and they ship to Norway, the UK and Germany among others. They don’t ship NARS outside of the US though, but I’m sure you already know where to buy it in your country. As always, I hope you enjoyed this video, and be sure to watch it in 1080p and to subscribe to my channel. Feel free to watch my first two hauls as well, a Bath & Body Works haul and a Victoria’s Secret haul.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...