onsdag 18. juni 2014

Honeymoon in Vegas day 5

vegasday5_

Lørdagen vår i Vegas mikset vi litt opp. Vi hadde egentlig lyst å besøke Grand Canyon, men helikoptertur er så dyrt, og det tar lang tid i bil, så vi tok heller turen til Hoover Dam (og så blir det helikopter til GC neste gang). Kjøreturen fra the strip tok under en time, og vi fikk oss en Lincoln Navigator etter en gratis oppgradering fra Hertz. Å si at bilen er gigantisk er ikke å ta hardt i. Drømmebilen min er en Escalade, og denne er nesten like stor, den mangler bare en halvmeter i lengden. Det ble en hyggelig liten roadtrip, og bilen var visst en drøm å kjøre. Vel framme tok vi en plant tour (demningen produserer strøm til flere stater) som koster $15 før skatt. Det var hyggelig det, og etterpå tok vi et par bilder i solsteiken. Det var om mulig enda varmere der ute enn i Las Vegas, og det var så ille at det var vanskelig å trekke pusten etter at vi hadde gått opp trapper. Det var rett og slett sinnsykt varmt, og jeg håper jeg aldri opplever lignende. Som dere kanskje ser var jeg og Sam twinsies i matchende Ralph Lauren Polo-skjorter, noe som skjer skremmende ofte (matchingen altså). På tilbakeveien stoppet vi på Taco Bell i Boulder City, og tilbake i Vegas tok jeg og Sam en kjapp tur i bassenget før vi hadde middag på Hooters. Hooters er forresten the shit, og de har sååååå mye god amerikansk junk. Vi delte fire forretter, og det var awesome. Vi så forresten også verdens ekleste gutt der, og jeg ønsker jeg kunne ha filmet han, for det er ikke ofte du ser noen som er ekle. Han var brite, sikkert rundt min alder, og solbrent så ille at han sannsynligvis burde oppsøkt legevakten. Han var høylytt, han rapte, han slikket fingrene og han tørket fett rett på klærne. Han var liksom så over the top ekkelt at det nesten er morsomt å tenke på i ettertid. Han var virkelig en karrikatur av ‘ekkel fyr’. Utenom at han var ekte, og til og med de stakars servitrisene syns han var ekkel, og du vet at de ser mye rart der inne.

IMAG0124

IMG_2053

IMG_2065

IMG_2093

IMG_2075

IMG_2086

English: On our 5th day in Vegas we decided to mix it up, and took a little roadtrip to the Hoover Dam. We had originally wanted to see the Grand Canyon, but helicopter tours are pretty expensive and it’s a long drive, which meant we would use all day, so we decided to save that for next time. So after a free upgrade we rented a Lincoln Navigator (which is almost as big as my dream car, a Cadillac Escalade), and took the short drive (less than an hour). There, we enjoyed the $15 plant tour, and took tons of pictures afterwards. The heat there was even more extreme than in Vegas though. Never in my life have I experienced having trouble catching my breath after walking up stairs. Sam and I rolled twinsies style in our matching Ralph Lauren Polo shirts, and I have to admit we tend to match embarassingly often. On the way home we stopped by Taco Bell in Boulder City, which is always awesome. Back in Vegas Sam and I went for a quick dip in the pool, before we all headed to Hooters. Hooters is pretty tacky, but the food there is awesome. If you like typical American junk style foods, you will love it there. We also saw the most gross guy I’ve ever seen there. He was a Brit and sunburnt so bad he probably should have gone to the hospital. He was loud, he burped, the licked his fingers and wiped grease on his shirt. I wish I could have filmed him, because he was absolutely disgusting. You don’t often see people that are that gross, but even the staff there though he was yucky (and you can guess they see a lot of nasty people there).

3 kommentarer:

  1. Det kan ha vært forskjellige grunner til at han oppførte seg slik han gjorde.
    Å omtale folk som "verdens ekleste" og at de burde vært filmet er umodent.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjære vene, jeg vet da godt det kan være flere grunner for å oppføre seg slik, og jeg hadde selvfølgelig ikke blitt støtt hvis det var noen som ikke kunne for det eller ikke visste bedre, men dette var en voksen mann som gjorde det med vilje, og var stolt. Han og gjengen hans var rimelig fulle, og én av de satt og sov med bordet. Men det er ikke en god grunn til å oppføre seg slik og gjøre andre ukomfortable. Det heter folkeskikk. Jeg filmet han åpenbart ikke, fordi jeg vet godt at det ikke er greit. Men dette er min blogg, og jeg har bare skrevet om opplevelsene våre fra den dagen.

      Slett
  2. Hei :-)
    Jeg ville bare tipse deg om å sjekke ut Torrid, de har to butikker i Vegas. Jeg liker den på Boulevard Mall best, selv om resten av kjøpesenteret er så som så.. Lane Bryant har også en del fint. Kos dere, vi skal dit i November igjen for 8. gang. Klem

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...