fredag 6. juni 2014

I ❤ minis

DSC_3656

Jeg elsker minis! Der, jeg sa det. Jeg har gått fra å være en person som syns de bare er sløseri og overpriset tull, til å faktisk oppsøke steder hvor jeg kan kjøpe de. Herregud, hva skjedde? Vi vet jo alle at literpriser er unevnelig mye høyere i ministørrelse, og skal du bruke opp et produkt så er det jo dumt å bruke mer penger enn man må, men jeg har endelig innsett hvor praktiske disse små herlighetene er. Jeg har til og med gått så langt at jeg kjøper de. Det er jo mye å få gratis også, som deluxe samples og GWPs (gift with purchase). De man ikke finner rundt om kan man jo kjøpe sett med mange forskjellige produkte (Sephora er jo kjent for sine), eller rett og slett bare kjøpe et lite produkt. Både FeelUnqiue, Vita og Boots har et ganske godt utvalg. Så nå sitter jeg her. Jeg har klart å redusere størrelsene på toalettveskene mine til en brøkdel, selv om jeg bruker enda flere produkter enn før. Det passer meg ypperlig at jeg har mye bedre plass i kofferten, og det funker også greit nå i helgen når vi skal reise med så lite bagasje som mulig. Ja, jeg elsker det!

English: I love minis! There, I said it. I’ve gone from being a person that hated minis as viewed them as overpriced crap, to a person that actually goes looking for them. What happened? We all know that prices skyrocket when products come in tiny sizes, but I’ve finally realized how practical they are. I’ll even pay money for them. Luckily you can get a lot of them for free, and if not buying a set is the best deal. And if you want to go all the way and buy a single, little product, you can find tons at places like drugstores or on FeelUnique. After my little eureka moment, I’ve managed to reduce the size of my toiletry bags like crazy, even though I actually bring more products! I mean, what more can a girl on the go ask for? It’s pretty perfect since I can save tons of space in my suitcase, and it’s also great this weekend since we want to travel with as little luggage as possible. What can I say? I’m loving it!

2 kommentarer:

  1. Må innrømme at jeg har en forkjærlighet for travelsizes og miniatyrting generelt :D Og at man slipper å drasse med seg fullsize i toalettvesken er jo bare helt supert!

    SvarSlett
  2. Jeg er helt besatt av minies selv. Det er nesten en lidelse. Og så blir jeg ekstatisk dersom noen gir meg vareprøver sammen med et kjøp i butikk... Nesten trist....

    My Moiety | INSTAGRAM

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...