mandag 30. juni 2014

June Beauty Favorites

junefaves

Her er vi igjen, helt i slutten av atter en måned. Juni har jo vært så deilig, og herregud så mye som har skjedd! Bryllup i Oslo, bryllupsreise til Las Vegas, og vakre sommerdager i Bergen. Kan jeg be om mer? Jada, fordi nå sitter jeg her på min aller første feriedag OG det er sommer i Bergen. Jeg er i hvertfall klar for juli, og alt det fine den kan bringe. I sommer skal jeg faktisk jobbe med å relansere bloggen, og i høst skal jeg ta den til et nytt nivå, så jeg håper dere er klare for det. Men jeg skal selvfølgelig blogge i mellomtiden også, og akkurat i dag kan dere nyte favorittene mine fra juni, og endel av tingene har dere allerede hørt litt om i mitt siste haul. Håper dere liker den, og husk å se den i 1080p og å abonnere på kanalen min.

Products Mentioned:

Jo Malone Peony & Blush Suede cologne
Dolce & Gabbana blush in Provocative
Chanel Les Beiges in 20 + Eco Tools brush
Cle de Peau concealer
Chanel Rouge Coco Shine lipstick in 55 Romance
Bite Beauty lipstick in Fig
MUFE Aqua lip in 17C + NYX Butter Gloss in Apple Strudel

Waxing (especially under arms)

Scandal
Orphan Black
Orange is the New Black

English: Here we are once more, another month is at it’s end. June has been such a great month, and boy has a lot of things happened! We went to a wedding in Oslo, on our honeymoon in Vegas and spent alot of summer days here in Bergen. What more can I ask for? Oh yeah, it’s my first day of summer holiday AND the weather is nice and warm. I am definetly ready for July now, and whatever it may bring. This summer I’ll actually be working to relaunch the blog come fall and taking it to the next level. I will of course be blogging in the meantime, and today you can enjoy all of my favorites from the month of June. You may recognize some of the products from my last video, my gigantic beauty haul. I hope you enjoy this video as always, and remember to watch it in 1080p and to subscribe to my channel.

1 kommentar:

  1. Jeg er så spent på de den fra Nyx! :D HAr hatt lyst på den en stundt men glemt det hver gang jeg har fått lønn ;)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...