lørdag 14. juni 2014

Pack With Me

Hei jenter. Det går liksom litt fort i svingene her borte på den andre siden. For ikke å snakke om hvor enkelt det er å glemme hvilken dag det er hjemme versus hvilken dag det er her borte. Men altså, jeg lovet jo en bagasjevideo på torsdag, og den kom veldig sent torsdag lokal tid, hehe. Men så fikk jeg ikke blogget etterpå, så jeg kaster inn et lite innlegg her. Vi har jo så mye å kose oss med her borte, så ikke har jeg fått fikset et pent lite bilde heller, men det kommer! Jeg hater de automatiske som kommer opp. Men se gjerne videoen under altså, og hvis du vil se hva jeg tok med meg i håndbagasjen kan du se det her. Husk å abonnere på kanalen min, og hvis du vil følge ferien vår direkte så kan du adde meg på Twitter og Instagram.

English: Time flies when you’re having fun, so I had a bit of trouble getting this up when it was still Thursday back home. But I did manage it, zulu time, but I never got up a blog post, so here it is. Still missing the cute little photo though, but it’s coming. If you want to check out what’s in my hand luggage as well, you can do that here. Remember to subscribe to my channel, and if you want to follow my trip in realtime add me on Twitter and Instagram as well.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...