tirsdag 24. juni 2014

Victoria’s Secret Haul!

VShaul

Så var det på tide med haul nummer to av fire, men den siste av mine semi-annual sale videoer. Jeg gleder meg alltid til å shoppe på Victoria’s Secret, og jeg kommer alltid ut med mer enn jeg egentlig trenger. Jeg er veldig fornøyd med å faktisk ha fått med meg TO bh’er, nå som de har innført DDD-størrelsen. Jeg bruker 80G til vanlig, men nå har jeg altså kjøpt 38DDD (38=85) som passer fint i cup, men den er bittelitt stor rundt. Den sitter godt nå, men når den utvider seg over tid blir den nok litt løs. Nå er de såpass billige i forhold til det jeg pleier å betale for bh’er, så jeg syns ikke det gjør så mye. Jeg har fått røsket med meg andre fine ting også, inkludert en god fangst fra PINK. Det er vel ganske åpenbart at jeg er en fjortis i forkledning, og jeg elsker klærne fra PINK. De er så søte og deilige, og perfekt for meg som somregel er hjemme hele dagen. Alt jeg har kjøpt er i størrelse large og passer godt, så husk at størrelsene er litt store hvis du skal bestille noe på nett. Victoria’s Secret sender til Norge, alt utenom parfyme, trykkflasker og neglelakk. Samme, gamle regla. Vintersalget deres pleier å starte rett før julaften, og da skal jeg sitte klar med dataen for å få med meg noe fint. Nå håper jeg du koser deg med videoen min (jeg vet jo at det er mange andre VS lovers der ute), og husk å se den i 1080p og å abonnere på kanalen min. Hvis du vil se mitt første haul, fra Bath & Body Works kan du gjøre det HER.

English: Time for Vegas haul number two of four, but the last on my sale hauls. I’m always excited to shop at Victoria’s Secret whenever we travel somewhere with a store, and I usually leave with more than I planned for. I’m very pleased with actually going home with two bras, now that they have introduced their DDD size. I’m usually a 36G, but I fit into their 38DDD. The cup fits perfectly, but I recon that when they expand they will be a tiny bit too big around. I don’t really mind though, since they’re cheaper then the bras I usually buy (not easy finding bras for my size!). I got alot of other nice stuff too, including a bunch from PINK. Their clothes are so cute and comfy, and perfect for me that’s usually in lounge wear all day. I’m obviously a tween in disguise. Everything I got is in a size large, so remember that their sizes are quite big if you plan to order something online. They do ship to all sides of the word (check out their site for full list), including Norway, and they ship everything but fragrance, aerosols and nail polish. I’m already excited for their winter sale which starts right before Christmas, I will be ready infront of my computer! So I hope you enjoy this video, and remember to watch it in 1080p and to subscribe to my channel. And if you want to see my first sale haul, from Bath & Body Works, you can do that HERE.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...