torsdag 5. juni 2014

What’s in my hand luggage?

handluggage

Nå er det bare fem dager igjen til vi reiser på bryllupsreise, så nå har jeg laget en video til dere der jeg viser alt jeg trenger for en behagelig flytur. En behagelig men laaaaang flytur. Litt tidlig å ha alt klart sa du? Nei da! Jeg er så gira på reisen, at jeg måtte sette i gang med pakkingen bare for å ikke bli gal. Hadde det ikke vært for at vi skal til Oslo i helga hadde nok kofferten stått klar allerede også. Hvor åpenbart er det at jeg gleder meg noe helt sinnsykt?

Jeg tar med meg både min elskede Pradaveske, og min weekend bag fra River Island. Bagen er til å ha større artikkler, og når vi kommer på flyet bare gjemmer jeg den, og tar veska med meg så jeg kan romstere i den når som helst. Vil du se litt ekstra på alt innholdet så bare scroll nedover, jeg har også lagt med linker på hvor ting kan kjøpes der det er mulig. Husk å tune in neste torsdag også, for da kan dere se alt som finnes i kofferten min. Husk også å abonnere på kanalen min da vel, og se denne videoen i 1080p.

 

DSC_3638

Laptopetui fra Hello Kitty, Dan Brown Angels & Demons, River Island Weekend bag, ullsokker fra mormor, solbriller Dior Zeli, nakkepute, Hello Kitty pledd.

DSC_3639

Prada Saffiano Lux Tote (BN1786) i Nero, Natusan Hand & Face wipes, Asan wipes, travel wallet, Michael Kors lommebok (lignende HER), Samsung Galaxy S4, stripete sminkepung, Furla sminkepung, Chanel brilleetui, Sennheiser headset, Canon IXUS kompaktkamera.

DSC_3647

I den grønne: Fuktspray fra Evian (lignende HER), A-Derma håndkrem, øyedråper til kontaktlinser (lignende HER), sykit, Blistex leppepomade, Sephora negleolje, truseinnlegg, Fresh leppepomade, negleklipper, fliseklemmer, brillerens, mini neglefiler. I den stripete: kontaktlinser, lommespeil, Guerlain Terracotta i 00, Dior kabuki, Creme de la Mer, La Mer Eye Concentrate, Ole Henriksen aniktswipes, hårbørste.

English: I can’t believe that we’ll be on a plane in five little days. So I’ve made this video for you guys to show you everything I need for a comfortable (but so long) plain trip. It may seem a little early to have everything ready, but I’m so buzzed I have to do something to keep sane. If it hadn’t been for the fact that we’re going to Oslo this weekend for one of my best friends weddings, the suitcase would have been ready as well. Is it obvious that I’m too excited for words? So I’m bringing my beloved Prada bag and my River Island weekend bag on the plane. Look under the pictures for available links for the products. And then remember to watch it in 1080p and subscribe to my channel.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...