tirsdag 22. juli 2014

Current Beauty Obsessions + Summer Edition What’s in my Bag

Da jeg var i Oslo forrige helg gjorde jeg noe spennende, jeg filmet nemlig min første collaboration! Det har vært a long time coming, siden min BFF Anna også lager videos på YouTube. Problemet er bare det at vi bor på hver vår side av landet, og vi får ikke se hverandre så ofte. Noen husker kanskje at jeg var forlover i bryllupet hennes i begynnelsen av juni? Uansett, forrige lørdag filmet vi altså to videos, én til min kanal, og én til hennes. På min kanal har vi filmet et ‘current beauty obessions’, med alle produktene vi har elsket i sommer. For dere som ser på så kan det jo være vanskelig å skille mellom noen jeg liker og noe jeg elsker når dere ser f.eks. månedens favoritt, så jeg syns denne var passende. For dere som har sett mange av videoene mine kommer dere nok til å kjenne igjen mange av produktene, men kanskje dere ser noen nye spennende som Anna har. Jeg håper videoene faller i smak, for vi vil gjerne lage flere når neste anledning byr seg. Dere kan forhåpentligvis se at vi storkoste oss mens vi filmet.

Til Anna sin kanal filmet vi en oppdatert ‘what’s in my bag’ video. Det er ikke så lenge siden jeg laget en sist, men mye kan forandre seg fra vinter til sommer, for ikke å nevne at i denne videoen har jeg med meg min elskede Prada Saffiano Luxe Tote, mens Anna har sin Marc by Marc Jacobs Classic Q Natasha. Så det blir en liten summer edition altså, med masse godsaker. Gi gjerne begge en thumbs up, og abonner på både min og Anna sin kanal.

English: If you follow me on Instagram you may know that I took a little trip to Oslo last Saturday, and I actually went to spend the day with my BFF Anna, who I hardly ever see since we live on opposite coasts. And we did something really fun, we filmed our first collaborations! It was a long time coming since she also does YouTube, and I think it’s pretty obvious in the videos that we had so much fun! Some of you may remember her from my vlog when I was maid of honor at her wedding in June? Anyway, for my channel we filmed our current beauty obsessions, showing all the beauty products we’ve been loving this summer, and that diserve way more then a mention in my monthly favorites. Some of you longtime followers may be familar with a few of my products, but hopefully you’ll see something new as well. And then on her channel, we filmed an updated/summer edition of what’s in our bags. Me with my Prada Saffiano Luxe Tote and she with her Marc by Marc Jacobs Classic Q Natasha. If you enjoy them, please give us a thumbs up because we would love to do more of these in the future. Be sure to also subsribe to my channel, and to Annas.

1 kommentar:

  1. Så morsomt med filmer! Elsker "what´s in my bag" :-D

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...