mandag 14. juli 2014

Essential Brushes

eyebrushes2

Endelig en video! Det har gått litt i ett med sommerferie og jobbing med den nye bloggen, så jeg måtte ta en liten pause fra filming forrige uke. Men nå er jeg tilbake med en god den, nemlig mine essensielle sminkebørster til øyne. Det kan virke som om jeg har alt for mange, men jeg bruker faktisk neste alle hver gang jeg skal gjøre en full makeup. (altså ikke hver eneste dag). Jeg har samlet disse over mange år, og de siste årene har jeg omtrent bare kjøpt backups. Hvis jeg bare kunne beholt én så ville det nok vært MAC 217, fordi den er mest allsidig. Og hvis jeg skulle anbefalt en børste til noen som bare ville ha én eneste, så ville det vært den samme.

Nå blir det vel ganske åpenbart at det ikke blir så aaalt for mye blogging her de neste ukene. Jeg kjenner at jeg er i skikkelig feriemodus, og samtidig så jobber jeg med å få klar min nye blogg, som jeg skal fortelle dere mer om senere. Forløpig lanseringsdato er 1. august! Følg med her for oppdateringer og alt det der, og husk å abonnere på kanalen min i mellomtiden, og den vil forbli som den er nå. Jeg gleder meg veldig mye til litt forandring, og jeg håper dere kommer til å like det ferdige resultatet like godt som jeg gjør!

English: Finally, another video! We’ve been so busy with the summer holiday and I’ve been working on my new blog as well, so I had to take a little break from filming. But I’m back and it’s with a good one! It may seem like alot, but all of the makeup brushes are, obviously, essential to me, and I honestly use almost every single one when I do a full face of makeup (so not every day). I’ve collected these over the years, and I’ve almost only bought backups in the last several years. If, God forbid, I could only keep one, it would probably be the MAC 217, since it’s the most versatile. And if someone wanted to get only one, that is the one I would recommend.

Also, I guess it’s become quite obvious that I won’t be blogging as much as I wanted these days. I’m in hardcore holiday mode, and I’m focusing on my new blog. I’ll tell you more about that one later, but I promise it will be good news for you that have to stick to the translations! The preliminary launch date is set to August 1st, so check back for information. In the meantime, you can subsribe to my channel, which will pretty much stay the same. I’m super excited about the changes coming up, and I hope you will love it as much as I do!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...