torsdag 31. juli 2014

July Beauty Favorites + Update

julyfaves

Så var vi her igjen da, siste dagen i måneden. Det har ikke blitt så mye blogging eller video siden junifavorittene, men dere vet jo at jeg har vært travel med å stelle i stand den nye bloggen. Er dere klare eller? Jeg har ennå ikke gitt opp på å få den live på søndag, så dere får bare følge med her eller på Twitter for nyheter! Utenom det så har jo juli vært kanonvarm, men det har vel de fleste av dere opplevd også. Helt greit å få skikkelig sommer i Norge når vi tilbringer fellesferien hjemme. Men nå som det har regnet i nesten en uke så er jeg skikkelig klar for august! Det er en ganske stor måned for oss, som jeg både gleder og gruer meg til. Først av alt så fyller jeg år på lørdag, og det burde jo bli bra, etter det gleder jeg meg til å jobbe masse med bloggen. Men jeg gruer meg veldig til slutten av måneden, for da skal nemlig Eddie begynne i barnehagen. Jeg vet at han trenger å tilbringe tid med andre barn, og jeg tror han er klar for barnehagen, men jeg mener jo fortsatt at han er min baby, og det blir rart (og sikkert litt trist) å ikke ha han hos meg hele tiden. Men det er jo derfor jeg har mye tid til å legge alt i den nye bloggen.

Men nok snikk snakk, det er videotid! Endelig. Sjekk ut alle favorittene mine fra juli nedenfor, og kos deg. Det er mye forskjellig i denne utgaven, alt fra hårpleie til neglelakk. Og et par bøker til slutt, selvfølgelig. Husk å se den i 1080p, og å abonnere på kanalen min!

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...