lørdag 5. juli 2014

Vegas Fashion & Accessories haul!

vegasfashionahaul

I dag går det virkelig ikke fort i svingene! Jeg og Edward sov faktisk til 12 (!) i dag, og da var det faktisk jeg som vekket han. Du kan trygt si at ingen av oss har vært i toppform i dag. Jeg skulle jo skrive dette innlegget i formiddag, men her sitter jeg rett før midnatt og holder på å sovne. Vi skal reise på sommerturné i morgen, så her er det mye som må vaskes, ryddes og pakkes. Kan trygt si at jeg har hatt hendene fulle hele dagen, selv om jeg har hatt litt feber. Men! Jeg skal ikke bare klage, for nå har jeg endelig blitt ferdig med den aller siste bryllupsreiserelaterte videoen. Denne ble jo selvfølgelig alt for lang, men jeg ville ikke akkurat redigere noe bort heller. Dere vet jo hvor glad jeg er i å babble! Jeg har mye fint å vise frem, og jeg er så utrolig fornøyd med alt jeg kjøpte. Nå som jeg er så gammel (og kjedelig) kjøper jeg jo klær som skal vare, og som jeg har lyst å bruke, i mange år fremover, ikke bare i sommer. Mange av klærne har dere kanskje allerede sett hvis dere har sett mine vlogs fra bryllupsreisen, og hvis ikke så burde dere faktisk se de nå! Håper dere orker å se hele, og at dere liker den. Jeg håper alltid at dere liker videoene! Jeg merker at setningene ikke blir så veldig sammenhengene, så nå skal jeg legge meg og bli litt friskere til den lange bilturen i morgen. Husk å se denne i 1080p, og selvfølgelig å abonnere på kanalen min!

English: This has not been a very productive day! I was going to write this post this morning, but here I am and it’s time for bed already. Eddie and I actually got up at noon (!) today, and it was actually I that woke him. It’s safe to say that we’re not feeling our best today. We’re starting our little summer tour tomorrow, and there’s just so much that has to be cleaned and packed and whatnot. Add a fever on top of that, and you have my day. But back to what you’re really here for, and it’s my very last honeymoon related video. It comes as no surprise that this video is crazy long, but you know I love to bable and I didn’t want to edit out too much. I have so many exciting things to show you, and I’m so pleased with everything I got. You may have already seen some of my new clothes in my Vegas vlogs, and if you haven’t I highly recommend you do that now. I hope you actually watch this video, even though it’s so long, and I’ll love you even more for it. As always, I hope you enjoy it as well. I feel like I’m not really the most coherent person right now, so I’ll go get some sleep and hopefully feel better for our long car trip tomorrow. Please remember to watch this in 1080p, and of course to subscribe to my channel if you haven’t already.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...