søndag 10. august 2014

Ny blogg: The Daily Beauty Edit

Hei alle sammmen,

I dag kommer jeg med fantastiske nyheter som jeg har hatt lyst å dele med dere veldig lenge. Min nye blogg, The Daily Beauty Edit, er endelig klar for lansering! Jeg har jobbet med den hele sommeren, og jeg er så glad for at alt endelig er klart. Jeg vet at det sikkert er noen av dere som blir skuffet over at jeg slutter å blogge her, men jeg håper at dere vil like den nye bloggen enda mer.

The Daily Beauty Edit blir bloggen jeg alltid har hatt lyst til å skrive, men aldri har helt fått til her. Denne bloggen har nesten alltid manglet en ordentlig retning, og ofte har jeg blogget med tankene om hva dere har lyst å se, i stedet for hva jeg brenner for og har lyst å skrive om. Og jeg tror det skinner gjennom. Så, det blir jo litt forandring, og det er derfor jeg bestemte meg for å starte en helt ny blogg i stedet for å fortsette her og bare legge litt om.

Den aller største forandringen er nok at den nye bloggen blir på engelsk. Noen syns kanskje det er kjipt, men det er for å nå ut til et større publikum, og siden YouTube-kanalen min er på engelsk så skulle det egentlig bare mangle at jeg også blogget på engelsk. Å ha små oversettinger på slutten av hvert innlegg passet bare ikke, men jeg vet jo at de fleste av dere er veldig sterke i engelsk uansett! Den andre store forandringen blir at The Daily Beauty Edit kun kommer til å handle om high end sminke og produkter, altså de produktene jeg bruker selv og elsker. Det er high end som alltid har vært min store pasjon, ikke drug store. Jeg kommer heller ikke til å gjøre ting jeg ikke elsker, så dere kan se langt etter tutorials, men det blir nok mange spennende reviews i stedet for!

Nå skal dere slippe å lese mer her, det blir jo bare kjedelig, så ta turen heller over til The Daily Beauty Edit, og bokmerk det så der kan komme tilbake hver dag for et nytt innlegg!

Jeg vil si tusen takk til alle som har besøkt, lest og kommentert her de siste årene, og jeg håper at dere vil følge meg over til The Daily Beauty Edit. Dette blir siste innlegget på Skjønnhetsbloggen, men den kommer nok til å fortsette å ligge ute, i hvertfall en stund, så dere kan fortsatt komme å lese gamle innlegg.

2 kommentarer:

  1. Eg kommer til å savne Skjønnhetsbloggen! Betyr dette slutten for bilder og news om Eddie?

    SvarSlett
  2. Hey ! Your collections are too good !! white bodycon dress But you can bring Step out in this wear-anywhere dress from B Darlin, with a standout print and chic handkerchief hem. lace evening dresses

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...